Garantie & Service
Voor alle producten op deze website geldt een garantietermijn van 24 maanden.
Wij vinden het belangrijk dat een aangeschafte klok naar wens is en dat u er lang plezier van heeft. Daarom leveren wij uitsluitend hoogwaardige producten. Met meer dan 35 jaar ervaring in de verkoop en reparatie van diverse soorten klokken, garanderen wij uitstekende service en bieden we 24 maanden garantie op alle producten. Ook na deze garantieperiode kunt u bij ons terecht voor advies en eventuele reparaties.
Wilt u na aanschaf gebruikmaken van de garantie? Neem dan gerust contact met ons op. We overleggen graag over de beste oplossing en geven u de juiste instructies voor het eventueel opsturen van het product.
Wij vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent en zorgen daarom altijd voor een passende oplossing.
Wettelijke garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van ons assortiment kan het voorkomen dat u een product ontvangt dat niet naar behoren functioneert. In dat geval zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing.
Alle artikelen worden vóór verzending zorgvuldig door ons gecontroleerd en, indien nodig, getest. Ontvangt u toch een defect artikel? Meld dit dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst, bij voorkeur via e-mail met vermelding van uw klantgegevens. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te bieden.
Gaat een artikel kapot nadat u het al langer dan 7 werkdagen in bezit heeft? Dan verhelpen wij het probleem graag. Even-Tijdcentrum v.o.f. garandeert uw wettelijke rechten, op basis van de redelijke verwachtingen die u van het artikel mag hebben. Afhankelijk van het product kunnen we het vervangen, repareren of vergoeden. Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties.
Oneigenlijk gebruik
Als er sprake is van val-, stoot- of waterschade, of als het defect is ontstaan door oneigenlijk gebruik, vervalt de aanspraak op gratis reparatie of vervanging. In dat geval ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave voor de reparatiekosten. U kunt vervolgens aangeven of u akkoord gaat met de reparatie of hiervan afziet.
Heeft u vragen over de garantie? Neem dan gerust contact met ons op; we helpen u graag verder.
Klachtenprocedure
Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen met een aangeschafte klok. Als gediplomeerd klokkenmaker bieden wij u altijd goede service en ondersteuning. U kunt ons per e-mail of telefonisch bereiken via de gegevens op de contactpagina.
Mocht u een klacht hebben dan raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons een e-mail te sturen, voor al onze contactgegevens zie de pagina contact. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.